רוח צפונית פרק 8 לצפייה ישירה

רוח צפונית עונה 1 פרק 8: צפייה ישירה והורדה

רוח צפונית פרק 8 לצפייה ישירה, רוח צפונית פרק 8 להורדה, רוח צפונית פרק 8 שידור חי, רוח צפונית פרק 8 שידור ישיר, רוח צפונית עונה 1 פרק 8 לצפייה ישירה או להורדה, רוח צפונית עונה 1 פרק 8 שידור חי ישיר – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית.

תקציר הסדרה:

"רוח צפונית" היא דרמה מקורית החושפת את הנעשה מאחורי הקלעים של יחידת המודיעין 8200. ההצלחות שלהם מונעות אסון. הכישלונות – עלולים להסתיים במלחמה. והיחסים ביניהם? מסבכים הכל. עם אלישע בנאי, לוסי איוב, מיכאל אלוני, יניב ביטון ועוד.

תקציר העלילה:

“רוח צפונית” עוקבת אחר חבורה של צעירים בשירות הצבאי שלהם, שמתנהל כולו בתוך עולם טכנולוגי משוכלל. בראש עומדת מערכת בינה מלאכותית שנקראת “בעלת האוב”, ספק אם היא שולטת בהם או הם שולטים בה. הסדרה מציגה אנסמבל נרחב של דמויות ובראשן: קצין מודיעין (אלישע בנאי) שמנסה לעצור אסון בטחוני המאיים לגלוש למלחמה כוללת; אחיו, הייטקיסט מסתורי (מיכאל אלוני), שחוזר לישראל אחרי שנים של היעדרות; וקצינה מבריקה (לוסי איוב) שמובילה את מכונת המודיעין האימתנית, אך צריכה להתמודד עם טעות קטלנית שעשתה.

הדמויות המרכזיות:

שלושת הדמויות הראשיות מנהלות מערכת יחסים מורכבת, יצרית ורעילה. ההסלמה הצבאית מעצבת ומגדירה מחדש את היחסים בין הדמויות, ומחברת בין האישי לבין הבטחוני.

שחקנים:

אלישע בנאי, לוסי איוב, מיכאל אלוני, יניב ביטון.