המאבטחת פרק 1 לצפייה ישירה

המאבטחת פרק 1: צפייה ישירה והורדה

המאבטחת פרק 1 לצפייה ישירה, המאבטחת פרק 1 להורדה, המאבטחת פרק 1 שידור חי, המאבטחת פרק 1 שידור ישיר. הפרק הראשון של הסדרה הקומית החדשה "המאבטחת" זמין כעת לצפייה ולהורדה באיכות FULL HD 1080p ובחינם. הדלפה בלעדית שמביאה את הקומדיה המצחיקה והמרגשת ישירות למסך שלכם.

תקציר הסדרה:

"המאבטחת" היא סדרה קומית חדשה הכוללת שמונה פרקים ומשודרת בערוץ ZOOM. הסדרה מתמקדת בדמותה של גוזל, האחות הצעירה והפחות מוצלחת במשפחה של מאבטחים מצליחים וקשוחים. גוזל חולמת להצטרף לחברת האבטחה המשפחתית, אך נכשלה בכל משימה שניתנה לה. אביה האוהב (טל פרידמן) נותן לה הזדמנות אחרונה להוכיח את עצמה: היא חייבת לאבטח את קסם לוין (אוראל דרי, "ילדי בית העץ"), בנו של ראש העיר, בבית הספר.

עלילת הפרק הראשון:

בפרק הראשון, גוזל מקבלת את המשימה לאבטח את קסם לוין. קסם, שאינו מבין מדוע הוא זקוק למאבטחת צמודה, מנסה להיפטר ממנה בכל דרך אפשרית. אך עם הזמן, הם מגלים שהם משלימים זה את זה בדרכים בלתי צפויות. גוזל, הנחושה להצליח במשימתה, מתחילה לפתח רגשות כלפי קסם, בזמן שקסם מגלה שהחיים שלו השתדרגו מאז שגוזל נכנסה לחייו.

שחקנים וצוות:

בנוסף לתום יער, משתתפים בסדרה גם עלמה זק, עינת שרוף, שיפי אלוני, שירה נאור, יובל שגב, הילה גולדברג, אבי דנגור, נועה בן גיגי, גור עדן ופטר קנולר. את הסדרה יצרו שחר איינבינדר, ענבל ארבל ואבי בלקין, שגם משמש כתסריטאי ראשי, וביים שי בן עטר.

אל תפספסו את הפרק הראשון של "המאבטחת" – קומדיה מרעננת ומלאת הומור שתגרום לכם לצחוק ולהתרגש.