היהודים באים עונה 6 פרק 4 לצפייה ישירה

היהודים באים עונה 6 פרק 4: צפייה ישירה והורדה

היהודים באים עונה 6 פרק 4 לצפייה ישירה, היהודים באים עונה 6 פרק 4 להורדה, היהודים באים עונה 6 פרק 4 שידור חי, היהודים באים עונה 6 פרק 4 שידור ישיר. הפרק הרביעי של העונה השישית של הסדרה הסאטירית "היהודים באים" זמין כעת לצפייה ולהורדה באיכות FULL HD 1080p ובחינם. הדלפה בלעדית שמביאה את התוכנית המרתקת ישירות למסך שלכם.

תקציר הסדרה היהודים באים עונה 6 פרק 4

"היהודים באים" היא סדרת טלוויזיה ישראלית סאטירית, המורכבת ממערכונים שמתארים אירועים היסטוריים מההיסטוריה של עם ישראל, החל מימי התנ"ך ועד היום. הסדרה כוללת צוות שחקנים מוכשר, ביניהם מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי, יניב ביטון, מעיין בלום, והחל מהעונה הרביעית גם שירה נאור. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בשנת 2014.

עלילת הפרק הרביעי היהודים באים עונה 6 פרק 4

הסדרה כוללת מערכונים סאטיריים שמתארים את ההיסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל בתקופות שונות. בסדרה מופיעות דמויות היסטוריות כמו משה רבנו, יוסף, יעקב, רחל ולאה, שלמה המלך, דוד המלך ובת שבע, יונה הנביא ואחרים. כמו כן, מופיעות דמויות מודרניות כמו דוד בן-גוריון, מנחם בגין, יצחק שמיר, רפאל איתן, חנה רובינא ועוד.

המערכונים מציגים את הדמויות הללו בצורה סאטירית ומשעשעת, תוך שהם משתמשים בשפה עכשווית וסלנג ישראלי מודרני, מה שיוצר אנכרוניזם מצחיק ומקורי.

מידע נוסף

בינואר 2021 פורסם כי תופק עונה חמישית לסדרה לאחר דיונים תקציביים שהובילו להצהרה קודמת על הפסקת הסדרה. בערוץ היוטיוב של כאן 11 פורסם כי העונה החמישית תעלה ב-26 בפברואר 2022.