האחוזון העליון עונה 2 פרק 17 לצפייה ישירה

האחוזון העליון עונה 2 פרק 17: צפייה ישירה והורדה

האחוזון העליון עונה 2 פרק 17 לצפייה ישירה, האחוזון העליון עונה 2 פרק 17 להורדה, האחוזון העליון עונה 2 פרק 17 שידור חי, האחוזון העליון עונה 2 פרק 17 שידור ישיר. הפרק השבעה עשר של העונה השנייה של השעשועון "האחוזון העליון" זמין כעת לצפייה ולהורדה באיכות FULL HD 1080p ובחינם. הדלפה בלעדית שמביאה את התוכנית המרתקת ישר למסך שלכם.

תקציר הסדרה האחוזון העליון עונה 2 פרק 17:

"האחוזון העליון" הוא שעשועון טלוויזיה ישראלי שהחל את שידורו בערוץ כאן 11 ב-24 באוקטובר 2022, ומבוסס על הפורמט הבריטי "The 1% Club". במסגרת השעשועון, קבוצה של משתתפים מתמודדת עם שאלות שאינן דורשות ידע כללי אלא היגיון ושכל ישר. מנחה התוכנית הוא הקומיקאי שחר חסון. הפורמט הבריטי, שמשודר בערוץ ITV בבריטניה, נרכש גם על ידי תאגיד השידור הישראלי, והוא הגוף השני בעולם שרכש את זכויות השידור שלו.

כללי המשחק:

לפני תחילת התוכנית, מדגם מייצג של האוכלוסייה הישראלית נבחן על שאלות שונות, שחלקן יופיעו בתוכנית. על סמך התשובות שנאספו, עורכי המדגם העריכו סטטיסטית איזה אחוז מהאוכלוסייה יענה נכונה על כל שאלה. בכל פרק מתחרים 100 משתתפים, כל אחד מהם מתחיל עם 1,000 ש"ח. המשתתפים יישאלו סדרת שאלות ברמת קושי עולה, מהקלות ביותר (שעליהן ענו נכונה כ-90% מהאוכלוסייה) ועד לקשות ביותר (שעליהן ענו נכונה כ-1% בלבד). כל משתתף שעונה נכון ממשיך במשחק, ואלה שטעו מודחים וכספם עובר לקופת הפרס. המשתתפים האחרונים יתחרו בשאלת האחוזון העליון והמנצח יזכה בסכום של עד 100,000 ש"ח ובתואר 'חבר באחוזון העליון'.

הגרסה הישראלית:

השידור של הגרסה הישראלית לשעשועון החל ב-24 באוקטובר 2022 בערוץ כאן 11 של תאגיד השידור הישראלי, בהפקת ארמוזה הפקות. מנחה התוכנית הוא שחר חסון, שזהו השעשועון הראשון שהוא מנחה. בכל פרק ישנם גם אורחים הקשורים לנושאי השאלות, כגון זוכי תחרויות מתמטיקה ומומחים לחידות היגיון.