בלקספייס עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה

בלקספייס עונה 2 פרק 1: צפייה ישירה והורדה

בלקספייס עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה, בלקספייס עונה 2 פרק 1 להורדה, בלקספייס עונה 2 פרק 1 שידור חי, בלקספייס עונה 2 פרק 1 שידור ישיר. הפרק הראשון של העונה השנייה של סדרת הדרמה המותחת "בלקספייס" זמין כעת לצפייה ולהורדה באיכות FULL HD 1080p ובחינם. הדלפה בלעדית שמביאה את הסדרה המרתקת ישר למסך שלכם.

תקציר הסדרה בלקספייס עונה 2 פרק 1:

"בלקספייס" היא סדרת דרמת מתח ישראלית המתמקדת בחקירת אירוע ירי בתיכון. הסדרה עלתה לשידור לראשונה בדצמבר 2020 בערוץ 13. במאי 2021, היא הועלתה גם לשירות הסטרימינג העולמי של Netflix. בינואר 2021 הוכרז על חידוש הסדרה לעונה שנייה. הפרומואים לעונה החדשה החלו להתפרסם במאי 2024.

תקציר עלילה בלקספייס עונה 2 פרק 1:

במהלך טקס יום הזיכרון בתיכון "מורשת רבין" בראשון לציון, מתרחש ירי קטלני בו נהרגים ארבעה תלמידים. משטרת ישראל חושדת תחילה שמדובר בפיגוע על רקע לאומני ומאשימה שלושה פלסטינים שעבדו בבית הספר. החוקר רמי דוידי, שחזר לתיכון בו למד, מפקפק בקו החקירה ומוכיח כי הירי בוצע על ידי תלמידים. בעזרת שיתוף פעולה עם תלמידי בית הספר, הוא חושף כי הירי בוצע על ידי ארבעה תלמידים. החוקרים צריכים לגלות מי מהם אחראי לטבח, תוך שימוש במידע המתקבל מאפליקציית מסרים מיידיים מוצפנת בשם "בלקספייס".

תקציר עלילה בלקספייס עונה 2 פרק 1:

העונה השנייה מתמקדת במסיבת סיום התיכון של שכבת י"ב, אשר מסתיימת באירוע הרסני. החקירה המתבצעת על ידי רמי דוידי ומורג שמואל מביאה לחשיפת סודות אפלים נוספים ומטלטלת את חיי הדמויות הראשיות.